Selangkah Yang Bermakna...


Anjang baru sahaja usai dari program "Motivasi Guru" di Suasana Permai, Bandar Darulaman,Jitra yang bermula pada pukul 2:45 petang kerana mengikut Tuan Haji Mohd Arif bin Haji Mat Noor menyampaikan slot motivasinya.

Sebelum itu, pada sebelah pagi pula Tuan Haji Mohd Arif bin Haji Mat Noor juga telah dijemput untuk menyampaikan slot motivasi "Selangkah Yang Bermakna" kepada 259 orang mahasiswa dan mahasiswi UUM Sintok di mana dibuat di Pusat Konvensyen Dewan Seminar A, UUM. Program ini merupakan bengkel yang sungguh menarik dan bermakna sekali.

Untuk pengetahuan sahabat, anjang telah berada di UUM selama 4 hari iaitu bermula pada Hari Ahad, 19, 21, 22 dan 23 Julai 2009 (Hari Khamis) kerana terlibat dengan "Pameran Buku" yang telah dianjurkan oleh MPP UUM dibuat di hadapan Library Sultanah Bahiyah UUM.

Pada hari Khamis, 23 Julai 2009, anjang mengikuti "Program Qiamullail" yang telah dianjurkan oleh ISMA Kedah bertempat di Masjid Muttaqin, Bandar Darulaman, Jitra, Kedah. Sungguh bermakna jika setiap langkahan kita semata-mata kerana Allah. Moga Allah mengistiqomahkan setiap langkahanku hanya kerana-Nya. Amin.

0 bisik bicara untuk Mohd Daharudin Haji Daud: